Siberië

9 oktober 2016 - Listvjanka, Rusland

Beste lezers,

Wij zijn nu in Listvianka - bij Irkoetsk - aan het Baikalmeer, zie de links. Het eerste deel van de treinreis zit er op. Dinsdag a.s. vertrekken wij naar onze volgende halte Suchebatar in Mongolië.

Wij hebben een video klaar staan om te uploaden, maar het uploaden is nog niet gelukt. Deze video bevat ook vraag 2. We proberen hem later alsnog te uploaden.

Wel is het gelukt om foto's te uploaden. Bij 1 foto is vraag 2 (de vraag die ook op de video staat) gesteld en bij een andere foto opdracht 3. Als je bij opdracht 3 in jouw reactie weet aan te geven wat er precies te zien is op de foto krijg je 1 punt extra.

Hartelijk gegroet, vanaf liggend op bed in ons Baikal-chalet, Peter en Tom (6 uur later dan bij jullie)

1. Sanneke fisser:
    wauw !! mannen echt top
    antwoord 1 ste vraag dirk schermerhorn
  2. Annette:
    9 oktober 2016
    hilarische opname, daar in de Moskouse metro.
  3. Lisa:
    9 oktober 2016
    Geweldig, in een chalet aan het Baikalmeer!
    Goede reis naar Mongolië.
    Liefs
  4. Mirjam:
    9 oktober 2016
    Heerlijk genieten bij de open haard in Siberie ;)
  5. Rik:
    9 oktober 2016
    Zien we de Siberische nazomer op de foto?
    Groeten aan Niels ook!
  6. Frank:
    10 oktober 2016
    Heren, ik heb toch een vraagje over de vragen. Wordt met 'hou de antwoorden voor jezelf' bedoeld dat we thuis een wordbestandje met antwoorden moeten maken tot we aan het eind van de reis gesommeerd worden het hele zwikkie in één keer naar jullie te mailen?
  7. Carin:
    10 oktober 2016
    Ja, die opname in het metrostation deed me erg denken aan.......Koot&Bie!
  8. Klaas:
    Wat een reis! Genieten heren
  9. Lisanne:
    10 oktober 2016
    Wat reizen jullie snel zeg! Hoop dat jullie erg genieten. Leuk om de quiz te doen en er zo een 'interactieve blog' van te maken. Overigens hoop ik niet dat alle antwoorden op de blog zichtbaar worden (zie ook rechts onder links) ;-)
  10. Nel Jansen:
    10 oktober 2016
    Helemaal te gek die reis tot nu toe.
  11. Hayo:
    10 oktober 2016
    Ha die Peter en Tom. Erg leuk om zo jullie reis te volgen! Wel wordt het voor mij wat ingewikkeld: hoort vraag 1 nu bij foto 2, en is dat hetzelfde als bij de video (die ik helaas nog niet kon openen) en krijgen we dan 2 keer 1 punt extra, of komt dat pas als vraag 3, waarbij dan foto 2 hoort, ook goed is beantwoord? Nou ja, dat komt allemaal wel, heel veel reisplezier verder, ik kijk uit naar de volgende verslagen.
  12. Minou en Ronald:
    23 oktober 2016
    Hoi Tom en Peter,
    Zojuist al jullie verhalen gelezen geluisterd, bekeken. Hartstikke leuk. De quiz is voor ons te hoog gegrepen hoor!
    We kijken uit naar het volgende bericht. Professionele opvolging van Floortje hoor!
    Groetjes, Minou en Ronald