Reisquizz-regels en prijzen

10 oktober 2016 - Listvjanka, Rusland

Beste mensen,

Er is onduidelijkheid over onze prijsquizz. Dus hebben we de volgende regels bedacht:

1. schrijf voor je zelf de antwoorden op en

2. stuur ze naar ons toe aan het eind van onze reis. Wij geven wel aan wanneer.

2a. Aan het eind van onze reis herhalen we kort de vragen. Dan heb je de tijd om de antwoorden in te sturen. En na de sluitingstijd geven wij alle antwoorden en maken wij de prijswinnaars bekend.

3. Dus zet je antwoord niet in een reactie naar ons want dan kan iedereen jouw antwoord lezen en

4. dat is niet de bedoeling.

5. Soms zullen wij vragen om juist wel een directe reactie te geven,we leggen daarbij dan wel uit hoe we zo'n opdracht in de prijsquizz zullen verwerken.

6. Over de prijzen denken wij nog na.

7 Wij denken dat de eerste prijs een etentje samen met ons voor twee personen op onze kosten is en

8. de poedelrpijs zou dan een etentje bij ons thuis zijn voor twee personen waarbij je alle 14.000 foto's moet bekijken en onze verhalen moet aanhoren.

9. Verder zijn we aan het nadenken over allerlei prijsjes ertussen in.

10. Om mee te doen voor de prijzen moet je minimaal 20% van de vragen serieus beantwoord hebben.

Hartelijke groet van Peter en Tom

1. Alwin:
    10 oktober 2016
    Vergeten jullie niet van jullie reis-avontuur te genieten :-). Veel plezier!
  2. Hans:
    10 oktober 2016
    T's nog hard werken zo'n reisquizz...laat jullie er vooral niet te veel door afleiden ;-)
  3. Chris:
    10 oktober 2016
    Ik ga voor de hoofdprijs!
  4. Jan:
    10 oktober 2016
    Die poedelprijs zou wel eens een breekpuntje kunnen worden.
  5. Chris:
    10 oktober 2016
    Een breekpuntje is nog zacht uitgedrukt..
  6. Henk:
    serieus dus
  7. Bart:
    10 oktober 2016
    Peter en Tom mochten wij niet winnen kom je gewoon bij ons eten na jullie reis. Ik hoop dat dit al gewenst antwoord is ;-).
  8. Anneke:
    11 oktober 2016
    Hoe verzinnen jullie het allemaal!! Zeer origineel hoor! Slapen jullie nog wel??
  9. Anita:
    11 oktober 2016
    Spannend allemaal.
  10. Mirjam:
    12 oktober 2016
    Komen jullie nog aan ontspanning en vakantie toe? Heerlijk genieten van deze wereldreis ;) liefs
  11. Chris van Norel:
    8 november 2016
    De ene Chris is de andere niet. Ik houd me wel rustig, maar geniet!
  12. Ragnhild en Frank:
    11 november 2016
    ha, ha de poedelprijs lijkt mij wel wat, blijven we een paar dagen slapen met 14.000 foto's