Tussen-reisverhaal

8 oktober 2016 - Irkutsk, Rusland

Beste mensen,

Afgelopen week zonden wij jullie een eerste reisverhaal. Op de een of andere manier is dat reisverhaal op een datum ergens in het verleden terecht gekomen.

Bij deze dus: neem alsnog kennis van het reisverhaal dat de titel: 'Привет из Москвы' draagt. Bij dat verhaal horen een video en enkele foto's. Voor de goede orde, wij zitten nu niet meer in Moskou maar in Listvianka bij Irkoetsk in Siberië. Een reisverhaal daarover volgt nog. We zijn net aangekomen na vier dagen en nachten in de trein, dus nog even te gaar voor een reisverhaal.

Over onze reisquizz. In de video bij het bericht 'Привет из Москвы' is de eerste vraag van onze reisquizz verwerkt. Het is de bedoeling, als je aan de quizz mee wilt doen, om de vragen voor jezelf te beantwoorden. De vraag is nu 'openbaar' - in de reacties - beantwoord. Daarmee is het geen vraag meer die mee kan doen met onze prijsquizz. Volgende keer dus het antwoord voor jezelf houden!

Hartelijke groet, Peter en Tom

1. Paul Dujardin:
    Beste peter en Tom,

Door afwezigheid op de "BOC" heb ik jullie geen goede reis kunnen wensen, en nu zitten jullie verdorie al in Siberië! Een plek op deze wereld die tot ca. 25 jaar geleden met ontzag werd uitgesproken. Bij deze wens ik jullie een fantastische reis en komen jullie alsjeblieft weer veilig en gezond terug.

Hartelijke groeten,

Paul
  2. Marieke:
    8 oktober 2016
    Geweldig om te zien en te lezen wat jullie meemaken. We smullen ervan! En dan die jaloersmakende temperaturen. Heerlijk hoor.
  3. Ceciel:
    8 oktober 2016
    Jullie zijn al een flink eind op weg nu!! 4 dg in de trein, benieuwd hoe dat is bevallen. En het wordt ook al een stuk frisser lees ik....hier ook trouwens...tot gauw wederhoren.
  4. Judith:
    Ha Peter en Tom
    Goed om van jullie te horen! Kan me voorstellen dat jullie nu wel erg gaar zijn na de trein.Hoe koud is Siberie nu?Genoeg warme kleren?
    Heel veel plezier nog!
    Judith
  5. Jan Bey:
    9 oktober 2016
    Hoi Tom & Peter, het leek mij fantastisch om ook nog eens te gaan doen, maar ja. Jullie doen dit nu voor mij (e.a.) en kan ik via jullie reisblog ook meegenieten. Zoals mijn bridgepartner hierboven al zei: 'kom veilig en gezond weer terug' naar de BOC.. Fijne reis verder.
  6. Marcel Dirkzwager:
    13 oktober 2016
    4 dagen en 4 nachten in de trein. Jullie moeten "gebroken" zijn van zo'n enorme reis! Fantastisch om jullie verhalen met foto's te volgen. Vergeet niet te genieten van jullie avontuur!