Mongolië en reisquizz-vraag 4

18 oktober 2016 - Ulaanbaatar, Mongolië

Beste volgers,

Wij zijn nu een week in Mongolië. Eerst 4 dagen in een ger verbleven in park Terelj ('s-nachts min 10 graad celsius of daaromtrent) en nu 3 dagen in Ulaanbaatar. Niels omschrijft die stad als: "Interessant om de enorme puinhoop te zien die stad is".

De 20e okt a.s. vertrekken we naar Peking.

Voor vraag 4 van onze reisquizz verwijzen wij jullie naar de laatste foto van het album 'Moskou'. De vraag luidt: welk merk bier nuttigt Peter. Het dringende verzoek is om de vraag niet via een reactie te beantwoorden maar het antwoord voor jezelf op te schrijven. Aan het eind van onze reis verzamelen wij alle antwoorden en gaan we de stand van zaken etc opmaken.

Hartelijke groet uit Ulaanbaatar, Peter en Tom

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marcel Dirkzwager:
    19 oktober 2016
    Wat leuk om eens iets te zien van Mongolië. Die gigantische open landschappen voldoen wel aan mijn verwachtingen van dat land. Wat een rust! Met de rust in Peking is het snel gedaan, geniet ervan!
  2. Manja:
    19 oktober 2016
    Ik geniet van jullie foto's, video's en verhalen. Jongens wat maken jullie toch een fantastische reis. Veel plezier onderweg naar Peking!
  3. Mirjam:
    19 oktober 2016
    Leuk hoor. Het is in ieder geval geen Kingfisher bier...
  4. Lisa:
    19 oktober 2016
    Geweldig Mongolië, wat een prachtig landschap.
    Goede reis naar Peking.
  5. Barbara en Niki:
    20 oktober 2016
    Prachtig! Leuk om te zien! Ik kon alleen de verhalen steeds niet openen? Veel plezier...overbodig om te zeggen, maar geniet met volle teugen! Groetjes Barbara & Niki
  6. Chris:
    25 oktober 2016
    Waarom doen jullie niet een uitstapje naar Noord Korea? Jullie zijn er toch vlak in de buurt.