Metrohalte Park Kultury, Moskou

3 oktober 2016 - Moskva, Rusland

Beste volgers,

vanuit Moskou een hartelijke groet.Het is herfst, alle bomen staan goud te blinken in de zon. Op de video stelt Peter een vraag over de Moskouse metro. Dat is vraag 1 van een quizz die wij gaan doen tijdens onze wereldreis. Reglement en prijzen e.d. komen later aan de orde. Wij hopen om de paar dagen een vraag toe te voegen.

Morgen stappen wij op de trein naar Irkoetsk.

Dag hoor, Peter en Tom

1. Manja:
    5 oktober 2016
    Schitterend, ik ben benieuwd naar de volgende vraag. Veel plezier samen.
  2. Joanita:
    5 oktober 2016
    ha ha ha, geweldig gefilmd....veel plezier...
  3. Chris:
    5 oktober 2016
    Wat een herrie in die metro. Was het te koud op straat?
  4. René:
    5 oktober 2016
    Ik weet het antwoord op de vraag, waar kan ik dit plaatsen?
  5. Marcel Dirkzwager:
    7 oktober 2016
    Wat leuk dat jullie reis nu daadwerkelijk is begonnen. Erg leuk om dit op deze manier te volgen. Geniet ervan en wees voorzichtig.
  6. Mirjam:
    7 oktober 2016
    Leuk om jullie te zien, mooie fotos. Op weg naar Irkoets.
  7. Jessy:
    Oh oh pestkop Tom!!
    Ja heel leuk om de volgers op deze manier bij de kes te houden.
  8. Frank:
    8 oktober 2016
    Moeder, je moet wat luider spreken
  9. Hans:
    8 oktober 2016
    Haha, volgende filmpje graag op een vliegveld opnemen met veel opstijgende toestellen...;-) Have fun!
  10. Mirjam:
    Oorwarmers op in Irkoetsk
  11. Bart Liong:
    8 oktober 2016
    "Reglement en prijzen e.d. komen later aan de orde". Linke quiz dus! "Als je meer dan acht vragen fout beantwoord hebt, dan volgt deportatie naar een ouderwets Siberisch strafkamp", staat er dan opeens in het reglement! Ha,ha! ;-)
  12. Caroline van leeuwen:
    8 oktober 2016
    heel erg leuk de video's te zien. was zelf in Moskou 10 jaar geleden. fantastische metro's.
    jullie hebben in die paar dagen al heel wat gezien. beetje jaloers ben ik wel.
    wordt wel koud daar in irkoeksk.
    volg graag jullie expeditie.
  13. Jan:
    8 oktober 2016
    God, ik heb in een deuk gelegen om die video - en er niets van verstaan. Real life heet dat... ik word doof (rock 'n roll eist zijn tol).
  14. Anneke:
    8 oktober 2016
    Ooohhh heeeeerlijk...... ik moet zooo lachen joh!
    Echt Tom en Peter..... Verheugen al op het volgende "interview"!!
  15. Rien:
    8 oktober 2016
    en de naam is dr ing ....
    Jullie zien er overigens wel enigszins vermoeid uit..
    Dat zal in Irkoetsksksksk wel hersteld zijn na een vierdaagse rustperiode ;-)
  16. Henk:
    9 oktober 2016
    het gaat goed met jullie zo te zien , leuk "" nieuwtje "" voor de familie hier in de schermer gr henk
  17. Rik:
    9 oktober 2016
    Hoi daar! Leuke opname! Nog Moscovitische haring geproefd? Ben benieuwd naar de reglementen van de Quiz, dan gaan we voor de winst :) !
  18. Anita:
    11 oktober 2016
    Houden jullie het wel gezellig? ;-)
    Veel plezier. Volgens mij is het erg koud daar?