Vraag 2: waar tapt Tom in de trein heet water uit?

17 oktober 2016 - Listvjanka, Rusland

In de trein van Moskou naar Irkoetsk legt Tom uit hoe het er aan toe gaat in de trein. Hij stelt ook vraag 2

1. Chris:
    18 oktober 2016
    Moet het de Russische naam van het apparaat zijn?
  2. Jacqueline:
    18 oktober 2016
    Jeetje jongens wat een luxe trein! Leuk om te zien, ook het uitzicht uit de trein is leuk en bijzonder.....daar kom je toch niet zomaar! Veel plezier verder, we blijven jullie volgen hoor!
  3. Caroline van leeuwen:
    18 oktober 2016
    ontbering, kommer en kwel had ik gedacht. maar heel lux allemaal. wat kan een mens zich vergissen. ben zelf van petersburg naar Moskou gereisd al 10 jaar terug. was toch nog wel wat sober. geen drank bijv. jammer. wel mooie reis geweest.
    nog heel veel mooie ervaringen de komende tijd.
    groeten
    caroline
  4. Thea:
    18 oktober 2016
    Ha Tom en Peter wat een avontuur. Jullie maken het heel gezellig met al de verslagen foto,s video,s en quiz. Wat een luxe die trein. Is niet te vergelijken met de trein waar ik onlangs in sliep in China. Ik kijk weer uit naar het volgend verslag. Veel plezier groetjes Thea
  5. Joanita:
    19 oktober 2016
    Hoi Peter en Tom, geweldig om jullie te volgen op jullie reis. Prachtige foto's, video's. Wat zijn de blauwe stukken stof die op de achtergrond van sommige foto's ziet.

Liefs Joanita
  6. Mirjam:
    19 oktober 2016
    Ha Tom en Peter, wat een leuk filmpje weer ! Veel plezier en wat handig zo'n samovar :)
  7. Anita:
    26 oktober 2016
    Prachtig om even van Siberië te mogen genieten.
  8. Evert:
    27 oktober 2016
    hallo tom en peter, hartstikke leuk jullie video`s veel plezier en wij gaan jullie verder volgen.
    groetjes ook van mirjam
    evert en inge