Al bijna 2 en half uur 2017, jullie moeten nog 9 en half uur wachten

1 januari 2017 - Sydney, Australië

Beste mensen,

Zojuist kwamen wij weer terug in ons hotel van het vuurwerkspektakel bij de Sydney Harbour-Bridge. We stonden net naast de brug, dus dat was echt genieten.

Wij hebben net een video geplaatst over het moment-supreme.

Voor ons is het dus al 2 en half uur 2017, jullie moeten nog 9 en half uur wachten. Maar dan ook aan jullie een heel tof 2017 toegewenst!

Peter en Tom

1. Kees:
    31 december 2016
    Heren, het einde van 2016 was voor jullie indrukwekkend en het 1e kw. 2017 zal daar niet voor onderdoen Een gezond 2017
  2. Tjitte:
    31 december 2016
    Hier in Puerto Rico nog langer zelfs, nu no 11,5 uur.. Mooie verhalen mannen!
  3. Niels Bijlsma:
    31 december 2016
    Gelukkig nieuwjaar, Tom en Peter. Mooi te blijven horen over jullie belevenissen. Het lijkt (en is) alweer zo lang geleden dat ik jullie gedag zei in Beijing. Geniet van de Australische zomer!
  4. Els en jacqueline:
    31 december 2016
    Niks geen champagne op het plein vanavond..
    Al het goeds voor 2017
  5. Jacolien:
    31 december 2016
    Een gelukkig 2017 voor jullie beiden, "voorlopers " van 2017, we zitten aan de oliebollen en buiten dreunt het al behoorlijk, benieuwd hoeveel auto's er vannacht weer in rook opgaan hier in Zuilen We wensen jullie een fantastische voortzetting van jullie wereldreis, liefs en alle goeds !
  6. Paul Habers:
    31 december 2016
    Een mooi, liefdevol en inspirerend 2017 wensen wij jullie toe Tom en Peter, leuk om de foto's te bekijken en jullie reisverhalen te lezen, heb nog een geweldige voortzetting van de wereldreis. Paul & Ahm
  7. Ragnhild en Frank:
    31 december 2016
    Een heel mooi 2017 wensen we jullie met nog veel mooie reiservaringen.
    Liefs van Ragnhild en Frank
  8. Richard:
    Ha Tom en Peter.
    Wow wat gaaf!
    Ben zelf helemaal weg van Sydney, zo'n leuke stad! Hopelijk genieten jullie er volop! Uiteraard de allerbeste wensen voor 2017 en nog heel veel plezier op jullie fantastische reis! Groeten ook van Paul
  9. Hans:
    31 december 2016
    Hi guys, een fantastisch 2017 gewenst voor jullie! WoW, wat een ervaring, het vuurwerk op de harbour bridge. Zag het net op het journaal. Ik reken op een gezellig dia-avondje zodra jullie er weer zijn. Intussen enjoy!
  10. Clementine:
    31 december 2016
    Darwin had dit leuk gevonden, evenals George!
  11. Lisa:
    Ha die Tom en Peter,
    Wat een start van het nieuwe jaar met zo'n prachtig vuurwerk, ook dat mochten jullie meemaken naast al die andere geweldige dingen.
    Ik wens jullie een werelds 2017.
    Liefs, Lisa
  12. Chris:
    31 december 2016
    Ik heb jullie zien staan op tv op naast de brug!
  13. Minou en Ronald:
    31 december 2016
    Bedankt voor alle verhalen. Altijd leuk om te lezen. We genieten ervan. Maar nu eerst de allerbeste wensen voor 2017. Hier zie we al veel vuurwerk en over 2 en een half uur is het bij ons ook zover.
    Veel liefs van Minou en Ronald
  14. Ineke en Harry:
    Beste Tom en Peter,
    Ook van onze kant wensen wij jullie het allerbeste voor 2017. Wij genieten van jullie reisverslagen. Hartelijke groet Ineke en Harry
  15. Wim:
    Boys , Happy Newyear
  16. Marjolein:
    1 januari 2017
    Ik ben benieuwd waar 2017 jullie zal brengen....geniet ervan, Marjolein, Kees en Irene
  17. Henk:
    ga zo in 2017 door henk Elsbeth teun
  18. Liesbeth:
    1 januari 2017
    De beste wensen voor een knallend 2017! En natuurlijk een mooi vervolg van jullie reis toegewenst. Wat doen jullie veel bijzondere ervaringen op. Tot ziens in het nieuwe jaar!
    Groeten uit Gouda,
    Liesbeth
  19. Carla en irene:
    1 januari 2017
    Wij wensen jullie een gezond en gelukkig 2017!
    In Utrecht verdween al het mooie vuurwerk in een mistgordijn.
    Weinig moois gezien dus, helaas.
    Lieve groet uit een grijs en koud Nederland.
  20. Chris van Norel:
    1 januari 2017
    Happy Newyear! Klein beetje meegenoten van het Sydney vuurwerk, maar hier in Elburg ook héél veel vuurwerk; het gaat blijkbaar nog/weer goed met Nederland! Goeie thuisreis t.z.t.
  21. Mirjam:
    1 januari 2017
    Een fantastisch 2017 wens ik jullie! Met nieuwe reisavonturen en veel grapjes en plezier on the road! Dikke knuffel Miryam
  22. Alwin:
    2 januari 2017
    Gelukkig nieuwjaar! Veel plezier op jullie avonturen.